• img1
  • img2
  • img3
  • img5
  • img4

ERASMUS

Βασικός στόχος των προγραμμάτων είναι η ανταλλαγή καλών πρακτικών ανάμεσα στα σχολεία που συμμετέχουν, η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και ο εμπλουτισμός των δραστηριοτήτων στη μαθησιακή διαδικασία, στα πλαίσια των στόχων του Αναλυτικού Προγράμματος του ΥΠΠAN.

Erasmus KA1-“Tablets in Education”

Το πρόγραμμα αυτό στοχεύει στην ενδοϋπηρεσιακή επιμόρφωση των εκπαιδευτικών του σχολείου μας.

Κινητικότητες κατά τη σχολική χρονιά 2021-2022

«Digital media: the classroom of the future”- 2 – 7/5/ 2022, Βερόνα,  Ιταλία

Έλαβαν μέρος οι εκπαιδευτικοί:  Γεωργία Χατζηιωάννου και Χρίστια Σκουρουπάτη. 

Περιεχόμενο:  θέματα τεχνολογίας στην εκπαίδευση, εκπαιδευτικές εφαρμογές (κουίζ, παιχνίδια διαμορφωτικής αξιολόγησης κτλ), θέματα cyber bulling.

Παρουσίαση σε συνεδρία προσωπικού.  

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

«ICT as a student - centered classroom», 16 - 21 Μαΐου 2022, Βερολίνο, Γερμανία

Έλαβε μέρος ο εκπαιδευτικός Παναγιώτης Βαλανίδης.  

 Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν και να εξασκηθούν σε  διάφορες εφαρμογές (κουίζ, διαδραστικές παρουσιάσεις, προγράμματα επεξεργασίας βίντεο) οι οποίες βοηθούν τον κάθε εκπαιδευτικό να διαμορφώσει το μάθημά του με κέντρο τον μαθητή. Επίσης, η επαφή με εκπαιδευτικούς από άλλες χώρες και η ανταλλαγή ιδεών και πρακτικών μεταξύ τους, ήταν ιδιαίτερα χρήσιμη.

Παρουσίαση σε συνεδρία προσωπικού

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

«Build Your App, Teach Your Students How to Build Their Apps!,», 23– 29/5/ 2022, Φλωρεντία, Ιταλία

Έλαβαν μέρος οι εκπαιδευτικοί: Χαρούλα Ζωγράφου και Άντρη Χίντικου.

Επιμορφώθηκαν  σε θέματα τεχνολογίας στην εκπαίδευση, δημιουργίας εφαρμογών (apps) μέσω του προγράμματος MIT APP INVENTOR, καθώς και τρόπων εφαρμογής τους στα πλάισια διαφόρων μαθημάτων.

Παρουσίαση σε συνεδρία προσωπικού

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Erasmus KA2-“Games in Europe, an endless story”

Στόχος είναι να αξιοποιηθούν διάφορα παιχνίδια (όπως ντόμινο, παζλ, bingo, κλπ.) στην εκπαιδευτική διαδικασία. Τα παιδιά θα έρθουν σε επαφή με την κουλτούρα των χωρών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα και θα γνωρίσουν τα παιχνίδια που παίζονται στις χώρες αυτές.

Περισσότερες πληροφορίες για τους στόχους και δραστηριότητες στην ιστοσελίδα του προγράμματος: https://erasmusgames.blogspot.com/p/gallery.html

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ

Το Α΄τρίμηνο της σχολικής χρονιάς 2021-22, είχαμε μια διαδικτυακή επιμορφωτική συνάντηση με θέμα “Exchange of good practices for using digital or vr games”. Στη συνάντηση συμμετείχαν εκπαιδευτικοί όλων των σχολείων που εμπλέκονται στο πρόγραμμα. Επιπρόσθετα, κατά τον Νοέμβριο, οι μαθητές μας έπαιξαν ντόμινο σε διάφορα μαθήματα του αναλυτικού προγράμματος. Τέλος, έγινε ανταλλαγή χριστουγεννιάτικων καρτών μεταξύ των σχολείων.

Ο εκπαιδευτικός Λάζαρος Λαζάρου περιγράφει, μέσα από κυπριακά τσιαττιστά, με παραστατικό τρόπο, την προστιθέμενη αξία του προγράμματος και τη φιλοξενία των εταίρων στην Κύπρο.

Επίσκεψη στην Πορτογαλία - Νοέμβριος 2019

Επίσκεψη στην Ουγγαρία- Φεβρουάριος 2020

Φιλοξενία στην Κύπρο- Μάιος 2022 

Επίσκεψη στην Ελλάδα- Ιούνιος 2022

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------